Drömmer lite smått.

Standard

Det blev ingen bio, men inte surar jag för det. Tog en cykeltur istället och slogs av att vårvärmen äntligen verkar vara här. Lite Skype och en knäckemacka och så sitter man här igen. Funderar på framtiden och vad jag vill göra. Ombytlig som jag är så är det inte jättelätt men jag tror att jag har en plan, ännu en gång.

Planen startar med 10 veckors kroppsjobb eller jagtid som man också kan kalla det. Planen säger också jobb augusti ut, innan flyttlasset går upp till Umeå där tre års studier väntar. Jag tror att jag vill fortsätta plugga efter det men inte i Umeå, utan denna gång med siktet inställt på Gbg. Så går tankarna just nu men är det något man vet så är det att saker och ting ändras, och ändras igen. Men det finns en målbild som jag vill se mig själv i om 7-8 år och den blir bara starkare och starkare.

Lämna en kommentar